اس ام اس ms17

اس ام اس ms17

برترین و بهترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس ms17

اس ام اس ms17

برترین و بهترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس سیگار


مــَـن

 لایــکام کــمه ...

 تنهـــا چیزی کــ ندارم

 غمــه ...

 سَــرَم جــلو رفیقــام

 خــَـمه ...

 با مـــَـنی ؟

 از آشناییــــــــــــت خوشــبختم ...

 با من نــــیستــی ؟

 شـــَـــرِررت کـــــــَــــــــــــــم ...

 ببین رفیق !!! من " تک پرم "

 فقط با " خاصم " میپرم ....

 بچرخی بازدور " سرم " ..... " کات میشی ازدور و برم !

 درموردم " نظر " نده چون این روزا " حالم " بده …"

 خشن " بشم بدمیبینی !!!

 بکش کنار ..... مرسی " فدات " !!!

 اولویت غرورمه ..... چون همه ی وجودمه !!!

 من این " بالام " ..... تواون پایین .....

 بکش کنار !!!

 فقط "همین".....!!!

اس ام اس تنهایی1


ﺍﻟﻮ ﺳﻼﻡ ﻣﻨﺰﻝ ﺧﺪﺍﺳﺖ؟

ﺍﯾﻦ ﻣﻨﻢ ﻣﺰﺍﺣﻤﯽ ﮐﻪ ﺁﺷﻨﺎﺳﺖ ...

ﻫﺰﺍﺭ ﺩﻓﻌﻪ ﺩﻟﻢ ﺍﯾﻦ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ

ﻭﻟﯽ ﻫﻨﻮﺯ ﭘﺸﺖ ﺧﻂ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﯾﮏ ﺻﺪﺍﺳﺖ ...

ﺷﻤﺎ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﯾﺪ ﭘﺎﺳﺦ ﺳﻼﻡ ﻭﺍﺟﺐ ﺍﺳﺖ

ﺑﻪ ﻣﺎ ﮐﻪ ﻣﯿﺮﺳﺪ٬ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﺟﺪﺍﺳﺖ؟

ﺍﻟﻮ....

ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻗﻄﻊ ﻭ ﻭﺻﻞ ﺷﺪ!

ﺧﺮﺍﺑﯽ ﺍﺯ ﺩﻝ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ﯾﺎ ﮐﻪ ﻋﯿﺐ ﺳﯿﻢ ﻫﺎﺳﺖ؟؟؟

ﭼﺮﺍ ﺻﺪﺍﯾﺘﺎﻥ ﻧﻤﯿﺮﺳﺪ ؟ﮐﻤﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﺗﺮ٬

ﺻﺪﺍﯼ ﻣﻦ ﭼﻄﻮﺭ؟ﺧﻮﺏ ﻭ ﺻﺎﻑ ﻭ ﻭﺍﺿﺢ ﻭ ﺭﺳﺎﺳﺖ؟

ﺍﮔﺮ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻣﯿﺪﻫﯽ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺩﺭﺩ ﺩﻝ ﮐﻨﻢ ...

ﺷﻨﯿﺪﻩ ﺍﻡ ﮐﻪ ﮔﺮﯾﻪ ﺑﺮ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﺭﺩ ﻫﺎ ﺷﻔﺎﺳﺖ !

ﺩﻝ ﻣﺮﺍ ﺑﺨﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﺧﻮﺩ ﺗﺎ ﺳﺒﮏ ﺷﻮﻡ٬

ﭘﻨﺎﻫﮕﺎﻩ ﺍﯾﻦ ﺩﻝ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺷﻤﺎﺳﺖ ...

ﺍﻟﻮ٬ ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨﺶ٬ ﺑﺎﺯ ﻣﺰﺍﺣﻤﺖ ﺷﺪﻡ٬

ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻢ٬ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ...

ﺗﺎ ﺧﺪﺍ ﺧﺪﺍﺳﺖ!...

اس ام اس تنهایی


♖♘♗♕♔♗♘♖

♙♙♙♙♙♙♙♙

╗════════╔

║▀▄▀▄▀▄▀▄║

║▀▄▀▄▀▄▀▄║

║▀▄▀▄▀▄▀▄║

║▀▄▀▄▀▄▀▄║

╝════════╚

♟♟♟♟♟♟♟♟

♜♞♝♛♚♝♞♜

مات شدم از رفتنت

هیچ میز شطرنجی هم در میان نبود!

این وسط فقط یک دل بود..

اس ام اس غمگینی3


✖اولین بار که براش اشک ریختم

✖رفتم پیش خدا فریاد زدم چرا؟
✖خدا ب ارامی گفت:هیسسسس فرشته ها تازه خوابیدن
✖زیر لب پرسیدم پس من چی؟
✖با مهربانی گفت:تو واسم عزیزترینی...
✖بغض کردم وگفتم:فرشته ی من رفت...
✖خدا نگاهم کرد و گفت:اذیتش کردی؟
✖با اشک و هق هق گفتم:فک نکنم...
✖خدا گفت:اومدی دنبالش تو اسمون؟؟؟
✖گفتم:اره،نامرد بهم قول داده بود بدون من جایی نره...
خدا لبخندی زد...
✖سرمو بالا کردم گفتم:من بدم یا اون؟؟؟
✖ خدا گفت:هیچکدوم...
✖داد زدم گفتم:اون بد بود تنهام گذاشت اون بد بود حرصم گرفت گفتم ببرش جهنم...
✖خدا با تعجب گفت:مطمئنی؟
✖ بادودلی با اشکام گفتم:نه...
✖به خدا گفتم:میشه ببینمش؟؟؟
خدا قبول کرد...
✖ازین پایین داشتم میدیدمش بلند داد زدم گفتم:اهای همه کسم ،من اینجام مگه قرار نبود تنها جایی نری با توام...
✖خدا اروم بهم گفت:صداتو نمیشنوه...
به ارامی با بغض گفتم:دوسش داشتم پس چرا رفت؟
✖خدا گفت:اگه زندگیتون بهم ربط نداشت هیچ وقت سر راه هم قرارتون نمیدادم...
✖لبخندی زدمو گفتم:مواظبش باش خدا
《♡♥من تو رو به خداسپردم♥♡》 تو منو به کی میسپاری...

به بعضیا باید گفت:


بــــــــــــــه بَـــــــعــــضـــیــــا بــــاس گـُــفــــت:

بــِیـــتُ الــــمــــال شُــــــدی....

مَــــنـَـــم کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

حَــــــروم خـــــــــور نـــــیــــسَم...

.............

بعضیام هستن تایکی یه چیزی بهشون میگیسریع شروع میکنن به عربده کشی وپاچه گیری به ایناکه کلشون خعلی بادداره بایدگف:ببین داداش شماسعی کن کمترسبزیجات بخوری مثل اینکه بادای توشیکمت جمع میشه توکلت بهتره فکردرمان باشی اخرواست شرمیشه ها,واسه ماکه خرجش یه سوزنه.

//////////////

بعضیا جوری تو این چند روز درباره کریسمسوسال نو میلادی(فرق این دوتارو هم نمیدوننا) اینور اونور پست گذاشتنو تبریک گفتن ادم فکر میکنه ایشون اصن ایرانو ندیده
عزیزم اخه شما میدونی عید نوروز کی هست؟رفتی واسه ما شاخ شدی

////////////
قابل توجه اونایی که خیلی لاتی میگن ما جنوب تهران میشینیم
.
.
.
.
.
.
داداش ما جنوب ایران میشینیم...arehhhhhhhh

///////////
دستیمون مثل وایبره....

.

.


.


.

ترسی ندارم ...وای بر ه!!!

//////////////
به بعضیا باید گفت:
این کارایی که برا شما آرزوست برا ما خاطرس

/////////
به بعضیا باید گفت:
این کارایی که برا شما آرزوست برا ما خاطرس
؟؟؟؟؟